Începând cu data de 13 martie 2024, conducerea Consiliului Județean și o parte din angajați vor lucra într-un sediu situat pe str. General #Dragalina, nr. 1, iar o altă parte va funcționa la Biblioteca Astra Sibiu, în corpul B.
În perioada desfășurării lucrărilor de reabilitare și consolidare seismică a sediului de pe str. Gen. Ghe. Magheru, nr. 14, relația cu cetățenii se va desfășura fără modificări și aceasta întrucât Centrul de Informații pentru Cetățeni (CIC) va funcționa la aceeași adresă.
Astfel, cetățenii vor putea depune în continuare documente la CIC, amenajat la parterul clădirii din curtea Consiliului Județean Sibiu, după programul cunoscut: 7.30 – 16 (de luni până joi) și 7.30 – 13.30 (vineri).
Pentru informații privind AUTORIZAȚIILE DE CONSTRUIRE, cetățenii au la dispoziție nr. de telefon: 0786033753, iar informații de URBANISM pot fi obținute la nr. de telefon: 0767059820.
De asemenea, funcționarii din Direcția Arhitect-Șef vor oferi zilnic lămuriri și consultanță, în foaierul Bibliotecii Astra, în programul de lucru: luni-joi, între 7.30-16, vineri între 7.30-13.30. Semnalăm faptul că cetățenii au la dispoziție un portal unde pot depune online documentele de urbanism: https://eportal.cjsibiu.ro/ și îi încurajăm să o facă.
În ceea ce privește AUDIENȚELE acordate de conducerea instituției, acestea se vor desfășura tot pe str. Gen. Magheru, în Sala de conferințe, în baza înscrierii prealabile online și după programul aprobat, care poate fi consultat pe site: https://www.cjsibiu.ro/cerere-inscriere-audienta
Ședințele ordinare ale Consiliului Județean Sibiu se vor desfășura la sediul de pe str. Gen. Magheru, în Sala de Conferințe.
Piața volantă, organizată în fiecare vineri, se suspendă, urmând a fi reluată după finalizarea lucrărilor.